direktori Direktori webmel Webmel

Adalah dimaklumkan bahawa Kementerian Pelajaran Malaysia sedang menjalankan Kajian Kepuasan Pelanggan Dan Kajian Keberkesanan Usaha-Usaha Promosi bagi tahun 2013 secara online. Kajian secara online ini adalah antara usaha KPM bagi mendapatkan maklum balas mengenai keberkesanan dan kualiti perkhidmatan KPM dengan lebih mudah dan efektif.

Penilaian soal selidik ini boleh dibuat melalui pautan dibawah :

Borang Kajian Kepuasan Pelanggan
https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dGhYNFJocHBaQ1JHRUNyckRsNExOU3c6MQ

Borang Kajian Keberkesanan Usaha-Usaha Promosi
https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dHYzTVBUaXZLay00TGNTSkVaVmpuNXc6MQ

Kementerian ini mengucapkan setinggi-tinggi penghargaan dan terima kasih kepada Tuan/Puan dalam menjayakan kajian ini.

Sekian.

Unit Komunikasi Korporat
Kementerian Pelajaran Malaysia

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedInRSS


Masa Capaian : 2.01 s.

Murid/Pelajar/Pelatih
Orang Awam
Warga KPM